Scylla Szösszenet

Kedves első olvasók! Maradjunk annál, hogy Scylla vagyok nevem eredetét titokban tartom :P. Helyesen írni nem tudok, de azt mondták páran, hogy írni egy kicsit igen. Viszont én nekik nem hiszem el teljes mértékben, ezért létre hoztam ezt az oldalt, hogy ha valamit írok esetleg akkor itt közzé tudjam tenni. Illetve egy-két eddigi írásomat "szösszenetemet" most az első alkalommal is ki teszek.

Friss topikok

Linkblog

Dedede

2011.08.11. 22:25 scyllaszossz

Dedede

Egy közös ismerősünk feltette azt a kérdést, hogy voltál-e már nagyon szerelmes. Én erre nagyképűen azt mondtam, igen volt már egy szerelmem. De most, hogy téged próbáltalak elérni, rájöttem, hogy nem. De annak ellenére, hogy nem szeretsz, mégis szívemet jobban meg tudod dobbantani, mint az előző leány. Hisz veled többet álmodtam, rád jobban vágyok – vágytam, és tőled jobban félek. Csak egy röpke mondat volt, mely egy olyan titkot rejt, melyet én nem tudok, de a válasz pillanatokon belül a kezemben van, eszemen milliárd gondolat szalad végig. Vajon mi lehet az üzenet? De hiába találgatok, mégse találom el a valóst, de amikor olvasom a választ, szívem megnyugszik, és csak felnevetek. Sőt, minden bátorságomat összeszedem, és a Félelmetest felhívom, kinek hangja idegenül cseng. De mégis elbódít engemet. Hangja, szavai, kérése-kérdése mennyei zene. De én nevetve, kacagva mondom az igazat, és bátran megyek szembe vele, mert tudom, én vagyok nyeregben. Hisz neki kell most támadni, én vagyok a váron belül, és én várok. De mégis szívem kacagva nevet. Ó jöjj és támadj, a vár az enyém. De gyere, várlak, és ha nem jössz, így jártam. De talán ha másra nem is, hogy tudjam mi az a szerelem, jó volt ez a pár nap melyet veled töltöttem. Oh, köszönöm ezt néked s tedd azt, amit jónak látsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://scyllaszosz.blog.hu/api/trackback/id/tr643147091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása