Scylla Szösszenet

Kedves első olvasók! Maradjunk annál, hogy Scylla vagyok nevem eredetét titokban tartom :P. Helyesen írni nem tudok, de azt mondták páran, hogy írni egy kicsit igen. Viszont én nekik nem hiszem el teljes mértékben, ezért létre hoztam ezt az oldalt, hogy ha valamit írok esetleg akkor itt közzé tudjam tenni. Illetve egy-két eddigi írásomat "szösszenetemet" most az első alkalommal is ki teszek.

Friss topikok

Linkblog

Tutaj

2011.08.11. 22:25 scyllaszossz

Tutaj

Elengedni a kezed nem nehéz, ha az már oly hideg, hogy az én bőröm is dermedni kezd.
Engedem azt, mit kaptam. Habár próbáltam, hatottam, alkottam. Gyarapítani nem sikerült.
De nem baj, oly jó volt látni-érezni téged úgy. Most már jobb, hisz szemed boldogít, de
kezed már nem fűt. Pedig eleinte forrón égette lelkemet. Boldogan keltem, feküdtem, vártam.
Néha sivár lett a lelkem, mikor egy csepp víz helyett többet adhattam, azonban a nap
elszippantotta előbb, mint hogy ajkadhoz ért. Most már a sivatagnak vége, hol a délibábok
üldöztek minket. A folyóparton állunk ismét, habár nem a két partján, de csak egymás
mellett. A víz zavaros és mély, félek belelépni, habár sok tutaj vár, és sokan indulnak
az útnak, de oly sokan úsznak ki vizesen, és a legtöbb pár a part két oldalára kerül.
Mi nem, mi még egy oldalon állunk, és csak pár tutaj jó nekünk, de választani még nem
választottunk. Tudnunk kell melyik tutaj milyen. Vajon erős-e vagy kényelmes-e, sokan várnak, keresnek, találkoznak, hogy együtt keressenek és egy nap elindulhassanak a széles folyón.
Utadba ne álljon az örvény, mely sokakat elemészt. Keress és válassz tutajt. Indulj!

A bejegyzés trackback címe:

https://scyllaszosz.blog.hu/api/trackback/id/tr73147089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása