Scylla Szösszenet

Kedves első olvasók! Maradjunk annál, hogy Scylla vagyok nevem eredetét titokban tartom :P. Helyesen írni nem tudok, de azt mondták páran, hogy írni egy kicsit igen. Viszont én nekik nem hiszem el teljes mértékben, ezért létre hoztam ezt az oldalt, hogy ha valamit írok esetleg akkor itt közzé tudjam tenni. Illetve egy-két eddigi írásomat "szösszenetemet" most az első alkalommal is ki teszek.

Friss topikok

Linkblog

De az idő mégis áll

2011.08.11. 22:28 scyllaszossz

De az idő mégis áll

Szia. Hol jársz? Jött az üzenet. Nem tudom, nem tudom, hol járok. Állok, lebegek és várok valamire, várok valamire. Oly messze vagyok e világ zajától, e világ minden problémájától, úgy érzem, egyedül vagyok, csak egyedül én vagyok. Nem ért meg igazán senki, talán ő se. Várok, várok valamire, de mire?

Ó, Uram, adj több türelmet. Oly türelmetlen vagyok. Kérlek, adj többet. Hisz annyi mindent adtál. Adsz. Minden pillanatban, amikor már a végsőket rúgom, adod. De vajon azért? Azért adod, hogy tovább menjek, vagy hogy amikor majd elbukok, jobban megtanuljam, és több tapasztalatom legyen? Hisz tudom, te adtad. Elejétől fogva tudom, te adtad. De nem tudom, hogy miért. Azért a pillanatért, azért a pár élményért, vagy valami nagyobbért. Nem tudom, hol járok. Látok néhány útjelzőt és látom, ahogy a világ suhan. Elsuhan mellettem, és közben én megteszek dolgokat. De az idő mégis áll, a tér mozog, de az az idő, aminek telni kéne, az nem érkezik, az a tábla nem érkezik el, az a jel nem jön meg, mert még csak a világ suhan. Talán holnap, holnap majd beszélünk, talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://scyllaszosz.blog.hu/api/trackback/id/tr1003147104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása